2011. április 7., csütörtök

Fals! & Flúgos Futam live 1986

01 - Fals! - Ó Özvegy Kovácsné
02 - Fals! - Lopez A Gengszter
03 - Fals! - Szép román lány
04 - Fals! - Cairo
05 - Flúgos Futam - Kuvait
06 - Flúgos Futam - Jégkorszak
07 - Flúgos Futam - Kukadal
08 - Flúgos Futam - Mekk-lepetés
09 - Flúgos Futam - Lépcsőházi szerelem
10 - Flúgos Futam - Állatkerti rock & roll
11 - Flúgos Futam - Piros-fehér-zöld
12 - Flúgos Futam - Sör valcer
13 - Flúgos Futam - Piros-fehér-zöld 2. (ráadás)
14 - Flúgos Futam - Kukadal. 2. (ráadás)
15 - Flúgos Futam - Jégkorszak 2. (ráadás)

Budapest SKA!

2 megjegyzés:

  1. Kérlek a Flúgos Futam albumokat küldd el csatolva, mert nem tudom letölteni a linkről...

    VálaszTörlés
  2. esthefado@freemail.hu
    rasztika88@gmail.com
    Bármelyikre jó.
    Köszönöm.

    VálaszTörlés